En anden lys stald på forsikringsbranchen

En anden lys stald på forsikringsbranchen

Der er et relativt ukendt marked inden for forsikringssektoren, at forbrugerne skal vide om. Dette er et marked, hvor en enkelt agent kan tilbyde dig flere valg fra flere firmaer. Dette er den uafhængige forsikring agentur marked.
Når du har en uafhængig agent (IA), som du kender og tillid, skal du ikke finde en ny agent igen. Som en IA har du mulighed for at “shoppe” en kunde med talrige forsikringsselskaber, finde dem den bedste hastighed og dækning, så de ikke skal. Forestil dig, hvad der sker næste gang fornyelse kommer på din forsikring og præmien er pludselig $500 højere, end det var før. Med en IA er alt du behøver at gøre opkald. De har mulighed for at prøve og finde en lignende politik med et andet selskab; du har ikke ændret agenter, givet personlige oplysninger til fremmede eller gået gennem monoton opgave shopping din forsikring. I stedet, du forlod det til en ekspert.
Afhængigt af størrelsen af agenturets du behandler, kan de repræsenterer over 20 forskellige virksomheder. Dette betyder, at du ikke længere behøver at gå online og udfylde boksene, beskæftige sig med 1-800-numre eller “call-around” til forskellige agenter, hver med ét firma til at vælge fra.
Hvorfor har så få mennesker hørt om dette marked? Mens disse virksomheder repræsenterer multimillion-dollar organisationer, og nogle af de største organisationer i verden (dvs. AIG og Zürich), fleste af disse agenturer er mindre virksomheder, ikke har ressourcerne til at lancere reklamekampagner til den mainstream marked via tv, radio og andre former for medier reklame.
Uafhængige agenturer har faktisk været omkring længere end det bundne marked (dvs. landbrugere, Allstate, etc), og typisk har været kendt for at skrive fleste af kommercielle forsikring. Fanger har taget en større procentdel af markedets personlige linjer (hjem, bil, etc.) selv om en IA kan generelt tilbyde dem sammenlignelige, hvis ikke bedre, dækning. Dette er på grund af de bundne selskaber har millioner af dollars at sætte ind på reklame til at trække i forbrugernes. På den anden side, mange mennesker aldrig vide hvad et uafhængigt agentur er endnu. Dette giver det bundne marked en indlysende fordel, men som folk bliver mere uddannet på dette emne, mere vil se den uafhængige målgruppen til at opfylde deres forsikringsbehov.
En IA kan selvfølgelig bringe en masse til bordet for en forbruger, det virkelige spørgsmål er: Hvorfor er forbrugerne ikke at bringe flere af dem på bordet?
Af: Jordan Walt, uafhængig Agent for AIC Forsikringsagentur

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.